dåligt av mig men i dag är de sol sol

oj nu har jag varit dålig att skriva igen, men aurora och jag har varit sjuka med feber hosta och snor i massor.. :)

Men nu är vi helt friska ,
mår faktist riktigt bra denna morgon med en fruktsmoti (hur nu de stavas men strunt samma) , brevid mig.
En lyssnade start på dagen , oj va fina komentarer ja hadde fått såg jag oxå, lika roligt att folk läser trots min dåliga uppdatering i bland.. men de är vell så när man är småbarnförälder och har en liten vild ett åring som inte ger mig så mycke tid vid datorn..
I dag blir de nog en promenad i det underbara vädret som vi har, men först ska vi få i oss en stadig frukost. Och till helgen får vi se va vi ska hitta på, förutom stefan som har helgen full proppad med att va i skogen och börja dra hem träd som ska bli nästa vinters ved . . , de går åt en heldel i detta hus eftersom vi eldar varje dag i pannan för att få de varmt och ha varm vatten att bada i, och de går åt när han bor med en gravid fru som skulle kunna bo i badkaret och en dotter som bara älskar att bada och leka i vatten.
Aurora skulle ha börjat på babysim i går men de blev flyttat till nästa torsdag ska bli kul att komma iväg träffa andra mammor och så eftersom mitt liv saknar sånna vänner jag har en underbar mamma vän alla fall hehe eller hur man nu kallar de haha .. oj nu svamlar jag iväg detta inlägg men men så är de,, lovar att lägga in bilderna i datorn så ni får från auroras ett års kalass och min lilla mage som bara växer och växer...

xoxo laura


Kommentarer
Postat av: Nilla

Fniss, jag är i vecka 36, bilden på bloggen är från typ vecka 32 eller något sånt :-)



Visst är det härligt att solen hittat tillbaka, jag och Elvira är lediga idag så sen ska vi nog passa på att ta en riktig långpromenad.



Hoppas att du får en fin dag!

2010-03-12 @ 10:16:49
URL: http://nillalala.blogg.se/
Postat av: susanna

jo tack det är bra med mig, och ja är arbetslös och det känns så jobbigt att inte göra ngt på dagarna, sjdå? :) kramis

2010-03-12 @ 11:04:31
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: susanna

ooh vad mysigt :) barn är så söta hihi ^^

2010-03-12 @ 12:28:10
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: josefine 18 och gravid <3

det var absolut inte så jag tyckte :).. isånafall så är jag minst lika desperat ;) hihi.. jag hade mycket illamående i början men inte nu längre :)..jag mår jätte bra förutom att jag är väldigt trött jämt och blir väldigt lätt utmattad minsta lilla jag går även fast min mage inte är stor. jag trodde att det var när man vart riktigt stor som man vart anfådd och rent utsagt lat. men så var det inte :P redan innan magen börja växa så vart jag trött, lat och helt utmattad av ingenting :P.. hur mår du själv? :).. jag ska adda dig på msn men jag är inte inne så ofta där men bloggen kollar jag minst en gång om dagen :)..kram

2010-03-12 @ 13:50:42
URL: http://jossievdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0