ensam

I natt sov lill skrutta hos farmor och hon är kvar där än får se om vi ska hämta henne senare sen eller så ska hon sova där en natt till , de är helt upp till farmor att avgöra om hon vill låna mera.. :)
Så i går bestod kvällen med varma mackor , godis och film , och lite mys i soffan sen en hel natt sömn, alla fall för stefan själv var ja uppe 4 gånger inatt för att kissa , hehe ..
Tänk va man struntar i saker nu när man är mamma förr skulle vi gått ut på krogen eller göra nått annat socialt när vi hadde tid men nu när vi har barnvakt så siktar vi på mysiga hemma kvällar ensamna och massa sömn ..
Man lär sig priotera nya saker , tillixempel nu när stefan är i skogen och hjälper en vän med ved så är jag helt själv i stället för att se på tv , plocka ögonbryn eller göra sig snygg, så springer jag omkring och städar och tvättar förfult,, föra att man hinner mer utan att ha en liten aurora i hälarna .
Och när hon är hemma vill man ju vara med henne :) (Mamma älskar dig)
Så vi får se hur de blir i kväll om hon sover en natt till så är de förat två nätterna jag har varit utan henne,, känns redan tomt , tycker de är jobbigt med en natt men man måste vänja sig snart kommer den tiden då hon bara vill sova hos mormor eller farmor och hon talar om de.. men vist, men om jag säger ja till en natt till så är de inte utan saknad efter mitt hjärtegull, men tur vet ja ju att hon har de jätte roligt där hon är och leker massor med farmor och farbror .. ne nu ska jag återgå till tvätten..

xox laura




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0