EN ÖVERASKNING

tjoo så vad de torsdag igen snart helgen , så min älskling kan få va hema och njutav av sin underbara fru,, heh, och myssa med sin dotter. Men just denna helg är de nått specielt.

I går när morse när jag ringed till min man så berättade han nått som fick mig att skapa ett stort lende på mina läppar. För till helgen ska vi åka ner till Malmö och hämta en mopedbil åt mig..
Äntligen kan lille skrutta och jag ta oss vart vi vill om dagarna utan att behöva ringa mamma eller nån annan att köra på oss., ska bli jätte skönt.   


Kommentarer
Postat av: Pillan

Grattis, vad roligt! :-) Och vad kul att du börjat blogga. Ska bli spännande att följa.

Kram P

2009-08-20 @ 17:31:04
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0