spontana dagen

i morse när vi vaknade fick ja för mig att va lite spontan, och bestämde att vi skulle packa å fara till gustavsvik för att bada å ha de mysigt.. så vi for i väg till min syster för att hämta upp sebbe (min syster barn) .. som var jätte glad för att få följa med.. hmm undra varför .. hehe :)
Så låt oss säga att vi dödade dagen med att ängna oss åt vatten och lek ett antal timmar..
Både aurora, sebbe och pappa stefan va alldeles vilda i vattnet.. och själv försökte ja hålla reda på alla.. ;) (men vist blev de några ture i vattenforsen för min del oxå), de blir ju aldrig tråkigt , å så måste man släppa ut barnet i sig .. efter fem timmar så var alla ganska trötta och genom blöta. Så då drog vi oss till omklänings rummen å låt oss säga de var en resa för sig för min del..
Söta lilla Aurora var ju med mamma i omläningsrumet (altså mig) och sebbe å stefan va på herranas..
så jag va själv med lill tösen som inte ville samarbeta med mamma, varken o duscha av sig allt klor eller torka av sig och få på blöja å käder,
Ha en gnälig trött bebis som man ska underhålla för att slippa tårar samtidigt man ska fixa sig själv i ett trångt omläningsrum är inte helt lätt. Vill jag säga.. men men vi blev klara tillslut, trodde jag,
men aurora hadde andra planer för mamma. med ett stort lende på sina små läppar så gav hon mamma en bajs blöja.. a a svetig å varma som vi var innan så var de bara å börja om igen .. haha men de slår ju aldrig fel med  bajandet, . :) 21.00 kom vi hemt , snacka om att jag är helt slut nu.. blir nog sängen snart.. phuu ..
Men vi hadde i allafall en helt perfekt blöt och mysig dag.




Bilderna talar för sig själva..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0