en bra dag

ja i dag har jag känt mig piggare , kan bero på att prinsessan sov en bra natt, :) alltid lika skönt när de händer.
i dag var de MVC på shemat :) samtal om sjukdomar provtagning mm allt gick bra och nu väntar ja bara tid för kub testet ,, :) då får vi se lilla räkan igen som har förmodligen växt till sig och börjar bli lite storlek på nu..
om dagarna så tar lilla Aurora mycke tid så jag skriver så fort ja hinner , att en sån liten kan va överalt på engång . puhhh ..

men att vara mamma är de finaste titteln jag har fått och jag har en känsla om att jag är väldigt bra på det. , min dotter älskar mig de märks och då måste jag ju göra ett bra jobb :) jag njuter varje dag av mamma rollen men vist finns de stunder där man bara vill göma sig och helt enkelt inte orkar med att vara en bra mamma, men på nått sätt har man ändå kraften att fortsätta och vara den underbaraste mamma för aurora..
ibalnd är jag rädd hur jag ska få kärleken och räcka till ett barn till , men andra klarar ju de och jag har redan börjat älska den som liger i magen på mig. . viskar gonatt och godmorgon varje dag till dig hoppas du hör. .
för vi som är din mamma och pappa älskar dig redan nu och längtar tills vi ses. .


Kommentarer
Postat av: Pillan

Åh, det låter underbart. Snart har ni den lilla räkan hos er och ni blir en lite större och ännu lyckligare familj! :-)



Det där med att de har en förmåga att vara överallt känner jag verkligen igen! :-o



Kul att du kommit igång med bloggningen igen, det är roligt att följa vad som händer er när vi inte hinner träffas så ofta som man skulle vilja.



Sköt om er,

kram från oss!

2009-11-16 @ 18:22:05
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0