lite tufft några dagar

nu har de varit lite mycke några dagar lill skrutta har varit jätte förkyld och haft de träligt med att sova , så min sömn har inte heller varit den bästa. men hon är på bätringsvägen..

för tre dagar sen fick jag hem min så efterlängtade angelsound , för att kunna lyssna på magen att allt är bra,, och vist hörde jag ett litet snabbt tickande hjärta där och förstog att räkan åkte om kring som bara den i magen.. :) va svårt att hinna med med angelsounden :) men de är skönt med en liten bekräftelse att han/hon lever där inne .
I morgon blir de till att åka till örebro då ska vi göra kub test och få se lilla räkan igen,, längtar .. kanske man kan få en bild till på lille räkan där inne..

ååå sjuuuuu snart är de jul  blir till att pynta advens fint hemma nu,, lika kul varje år och mysigt. älskar det!!!!!
nu ska jag ta min lilla mage som börjar att synas ta och få i oss lite mat och byta först blöja på lille sessan här oxå.. xoxo Lauraom nån skulle vilja låna så är det bara och säga till. .




Kommentarer
Postat av: Madde

Kubtest?aldrig hört, vad är de?

2009-11-25 @ 18:41:10
URL: http://maddebadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0