oj uppehåll

japp å ska säga förlåt.. jag har haft ett uppehåll med bloggandet,, har inte mått så bra och har haft mycke att tänka på..

för de första har jag mått väldigt illa och spytt lite då å då.., sen har ja varit väldigt trött heladagrana och all min ork har gått till Aurora som förövrit växer så de knakar.. :)
Men de med illamåendet och tröttheten är ju bara posetivt eftersom hur annars ska jag må med en räka i magen eller man kan säga en bulle i ungnen ,, viserligen börjar de bli en väldigt stor räka nu.. mer som en kräfta kanske hahah som senare ska bli en hummer ee strunt samma, börjar må illa av att brata skaldjur , rent utsackt så har jag ett underbart litet liv i magen , bebis på väg, som är beräknad att titta ut 5 juni :) 
Så nu är jag i vecka 11 och snart paserat över till magiska talet vecka 12 tiden rusar iväg bara, har redan börjat fått en liten mage så vist kan man ana att jag är gravid om jag har nått tajt på mig.. 

Aurora då.. jo hon har lärt sig krypa och ställa sig mot saker ,, en riktigt snabb klätter mus har hon blevit. har amlat och fått sin första blåtira vid ögat oxå, då hon ställde sig mot sängen och sedan braka ner på damsugaren, ajajAj tyckte ja men inte lärde hon sig nått av de upp igen bara . :) just nu är vi hemma oss mamma och lillfisa sover en blund , i morgon bärde i väg till örebro för att shoppa lite .. 

nu ska jag försöka blogga dagligen och lägga ut blider på magen min och aurora. . 

FAMILJEN BÄCKSTRÖM ÄR LYCKLIGA NU, MEN HAR OSS EN TUFF FRAMTID FRAMFÖR OSS :) VI LÄNGTAR

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0