Vänner sökes!!!

då var de fredag igen.. dagarna bara rullar på som vanligt. samma sak dag efter dag , stallet, åka till mamma sen hem,, hmm . Ja borde skaffa mig riktiga vänner att umgås med, och som vill umgås med mig.

tänk att bara få ett samtal av en vän som frågar hur de är .. eller om vi ska ses. Men de va längesen.
Förut var jag van att alltid ha vänner runt mig, men sen jag blev gravid försvann alla, några stannade kvar men väl aurora föddes så försvan dom sista. 
Men ja ska inte klaga jag fick ju en underbar liten dotter och har ju en underbar man som jag kan tillbringa mina helger med. Och när man är mamma så kanske livet blir så här oxå. 
Men jag lär mig aceptera mitt liv utan vänner oxå .. vist jag har nån vän men man hinner inte ses så mycke. 
MEN MEN INTE SKA JAG KLAGA NU, ville bara skriva av mig. 
för övrigt.
1 . min bil är inte spindel fri än. hadde nån mega spindel som hadde bosatt sig där hitta den igår,, huhu. 
Stefan fick komma till stallet och plocka bort den. den var äckligt stor. Ska sanera hela jävla bilen i helgen.. :)
då ska de va slut på grattis boendet i min bil. skulle ju bli rik om ja skulle tagit ut hyra för alla spindlar.

2.  Aurora vägrar att sova bra nätter , vaknar varje timme gråtter jätte mycke, och vi får varken rät eller baksida på vad som kan vara fel. Börjar mistänka magen som krånglar igen, men vi är inte säkra.

3. Då var barnvagnen ute på blocket. vill köpa en ny som är lite smidigare. :)

nej nu är de dax att åter gå till Aurora och fixa lite gröt. ha de bara //kram// 




Kommentarer
Postat av: hehu

Vad är din msn då?

2009-09-04 @ 11:33:36
Postat av: Pillan

Hallå! Känner mig lite träffad, har så mycket hela tiden och även om jag gärna skulle träffas och umgås oftare så är det svårt att få tiden att räcka till. Får bättre mig ;-) (Dessutom är det svårt när Fredrik har bilen till jobbet) Kram, kram!

2009-09-04 @ 12:03:51
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: laura

svar till pillan...

jo jag vet. men ja är glad för du finns där.. :)

2009-09-04 @ 16:10:28
Postat av: laura

min msn [email protected]

2009-09-04 @ 16:44:06
Postat av: erika

nej vilken söt dotter ni har:)

2009-09-05 @ 00:27:09
URL: http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0