en massa saker

huu de har varit en händelserik helg med oskulder och draman

jag börjar vell på fedagen då vi begav oss till örebro för att köpa en ny kläning till mig tills festen nästa dag. de blev en svart sexig kläning tillslut , va faktist riktigt mysigt att gå  i margeberg galleria med min man och dotter. Känner mig lika stollt och vacker varge gång ja får gå med min dotter i vagnen.. åå så mysigt.
Sen var de dax dagen där på (lördagen) att bada och fixsa sig fin till festen och packa saker till Aurora som skulle sova hos farmor senare. änu en barn fri helge. blir så när både farmor och mormor tjatar om att få låna lilla prinsessan. :) men de är skönt då slipper vi tjata om att få lite tid för oss själva, vissa har tur !
Festen som var va i min kusins ära som fylde 30 år..  (: GRattis Linda :) där fick man magen mätt på tacobuffe , lika kul varje gång att träffa hela tjoka släkten igen..
Men efter ett tag så fick aurora åka till farmor för att sova , så vi for tillbaka till festen där jag där jag spräkte min oskuld, första glaset med vin på 17 månader.. va inte så gott som ja trodde hmm konstigt va .. ja som brukade älska vin.. men men de blev bara ett glas vin på hela kvällen tjoo så var Laura varm i kroppen :)
väl hemma så var ja helt slut å tvär slockna inte av fylla utav av helt utmattning. Sov en god natt sömn tills 12. 00...... skönt att sova ut.
Sen kom farmor med våran underbara dotter hem igen,, åå va jag hadde saknat henne bara för en natt. va mycke kärlek man kan känna för en sån liten person, å den kärleken tar aldrig slut .
                                                             älskar dig Aurora
Nu så har vi precis haft middag här , med andreas och natta som gäster ,, mysigt.. hihi och aurora fick babyplättar som ja hadde stekt till henne,, de må ja saäga va poperlät.. mums mums tyckte hon,, rästerna på golvet fick vovarna äta upp. blev en fest måltid för dom andra små oxå..
mätt och belåten drar vi oss till sängen
XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0