jag glömmer dig mer för varje dag.

Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss, när jag tänker på dagen , nånting hände mellan oss. Men nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte, vi bröt av våra band och dom gick av på mitten. Jag har kastat våra bilder, jag har saknat och glömt, att de var du och jag mot världen som kämpats till döds.
Du högg mig i ryggen, va vad det som hände?Jag menar du och jag, vi skulle alltid vara bästa vänner.
Du har förändrat så mycke , ja vet knappt vem du är, vart tog den personen vägen som alltid fanns där? Jag tror du vet vem du är, behöver inte nämna namnet.
du förlorade min tillit när du släppte min hand. Men jag blev lämnad här , som tack för hjälpen .
Vi gick skilda vägar, greppade tag i andras händer.
Jag försökte göra allt men de var du som gjorde fel. Löften om att bry sig som inte längre finns mer. Va ärlig mot dig själv är de så här det skulle bli?i så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.
Du var en ängel för mig så varför hände det här? ett misstag som förändra allt hela min värld.
så klart ja vill vara vänner , men du ser att det inte går, för varje gång jag ser dig river du upp gammla sår.
Du har inte sakt förlåt så jag kan inte ta emot det, och all skit som jag fick ta , du är fan inte värld det. Vill du ha mig vid din sida så får du börja med en sak, ge tillbaka mitt liv för det var det som du stal. När livet sviker är de bra att vara två, men ena halvan av mig slutade förstå, att när en vän försvinner finns de inte mycke kvar, och ja glömmer dig mer för varje dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0