middag hos familjen bäckström

i natt var vi barnlediga igen,, mormor ville låna sin lilla prinnsen,, skönt att få va själva och mysa lite som man och hustru och man får ju inte glömma och sova ut oxå.. gudomligt...

I kväll blir de middag hos oss,, våra vänner natta och andresas ska komma och njuta lite av stefans underbara mat.. Tur man gifte sig med en man som kan laga mat, när man själv inte har dom så bra kunskaperna eller intresset för matlagning.. :) sen blir de badet för mig och aurora innan nanna dax, får ju inte glömma gonat sagan som ska berättas innan man somnar. Hon är så söt när hon lyssnar och man ser hur de lysser av intresse i hennes jupa bruna gudomliga ögon.. Man får hoppas på en bra natt nu då.. xoxo


fast badet i kväll blir i lite större badkar,, bubbelbad med mamma :)



sen ska jag kryppa ner i min prinsess säng och sova en hel natt   




Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

Hej Lallo :)

Vilken underbart söt liten dotter ni har! Kul att du bloggar så jag kan hänga med vad du styr med i livet :) Tänker på dig!



Kramar, från mig!

2009-09-14 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0