100 dagar kvar

aa då har ja 100 dagar kvar till förlossningen , är i månad 6.. puhh de är ju snart dax, känns som igår när jag stod i badrumet med ett plus på stickan och tårar i ögona av lycka.

just nu ligger min lilla sessa och sover tänk på torsdag ska vi ha ett års kallas,, vart tog min lilla baby vägen hon är ju en stor flicka nu..
för övrigt mår jag topen glad och pigg känns skönt.. men jag har en vän som inte mår så bra i sin graviditet , hon har jätte dåliga värden mm , jag lider med henne inge kul alls, minns hur de va med aurora. hoppas hon blir bättre snart, Tänker på dig gumman.. kram..










Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej Laura!

Vad roligt att du också har en blogg, och en bulle i ugnen också?? Grattis!



Hoppas att du får en fin dag!

// Pernilla L

2010-03-11 @ 11:36:55
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0