vecka 25

japp då var man inne i vecka 25,, oj oj va tiden springer iväg,,, har ju gått mer än halva tiden. jag längtar så tills han tittar ut.. :) men jag apsolut inte glömma och njuta av graviditeten är så mysigt med magen och man ler verje gång han rör sig där inne..
Aurora har börjat förstå att de är nått anorlunda med mig,, när jag frågar henne vart är mammas bebis, så kommer hon och klappar mig på magen .. så guligt.. och lilla aurora blir snart en stor tjej och ska fylla 1 år.. ojoj.. vi är så stollta över vad hon har lärt sig och vilken underbar liten tjej hon har blevit. Jag älskar alla pussar hon kommer och ger varje dag , hon är en söt liten godis bit som jag aldrig skulle klara mig utan..
OJ nu halkade jag av graviditeten igen haha de blir så lätt, går inte undvika all kärlek från aurora.
förövrikt mår jag jätte bra , har ett jättesug efter söt saker och bakar helatiden haha men men är man gravid så är man.. :) ibland börjar magen att känns lite tung och i vägen när jag ska lyfta aurora eller leka med henne men man blir nog van. :)

i kväll är vi barnlediga då ska vi ta de lungt och mysa och äta nått gott,, bara ta hand om varandra, .
Men allt har blevit så mycke bättre mellan stefan och mig igen båda värkar orka mer nu igen, inte lika trötta vi har som ettt överflöd av kärlek som strömmar här hemma , men jag tror de är aurora som hjälper mamma och pappa att vara så kärleksfulla mot varandra, varje gång stefan och jag ger varandra en puss så lysser de i hennes ögon och hon är snabbt där och visar på sitt sätt att vi ska pussas igen :) sen ska vi pussa henne. Hon blir så glad av en sån liten sak, och då har vi lärt oss va kärleken mellan två personer kan göra en tredje person lyklig.

xoxo Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0