en lång dag

ja nu har prinsessan blevit bättre tillslut,, men vi slog rekord med blöjor i bland om dagen12 bajs blöjor om dagen pluss några kissblöjor :) hehe . matlusten är inte hundra men den kommer nog snart.
Jsälv har jag med varit dålig haft jätte ont i magen , typ knivhugg va inne på akut tid på special mvc, gjorde ul och allt såg bra ut och tog massa prover även dom såg bra ut,, men ont hadde jag, tog mig knapp ur sängen utan tårar och skrik. hmm undra va de kan ha varit men nu är de borta helt..
I dag blir de ljusparty men nu först får jag ta å fixa lite mat. och vänta på att gubben ska komma hem.. phuu känns som en lång dag i da..

xoxo Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0