gav mig tankar



Galet bra film, jag såg den igår och fick mig ett å annat å tänka på om mitt liv.



Vi tar de fårn början då.
När jag såg filmen så kändes de ååå va jag saknar mitt gamla liv i sthlm , att få leva lite i glamor och glitter.
Jag vet att jag inte passar in nu när jag är mamma i de livet jag levde då men varför har jag plockat bort allt som har med de livet att göra undrar jag nu. bara för jag är 2 barns mamma så varför kan jag inte gå i fina kläder och mysa omkring här hemma i ett snyggt natlinne på kvällen , här ska bli ändring nu på med en snygg kläning åka till frisören och fixa håret och ta hand om mig själv lite .
jag trot att man mår faktist bättre och är piggare trotts vaknnätter om man ntar sig tid att känna sig sexig och snygg..

HÄR KOMMER DEN NYA 2 BARNS MAMMÁN LAURA



ÅÅ LILLA GAMMLA JAG SOM SKA FÅ PLATS I MITT MAMMA LIV :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0