grrrr en sån dag bara

Japp i dag är den en sån dag ibland då man bara önskar att man kunde stänga in sig i ett skåp och bara stana där tills man har sovit i en vecka,, men de är ju bara tankar..

I dag har jag varit otroligt trött , blir vell så efter ett x antal vaken nätter och kvällar med theo som vägrar sova, tillslut sviker humöret helt enkelt och man orkar inte med allt lika bra, och få tid med min man har jag bara kunnat drömma om när vi har en son som vill vara i mellan oss hella kvällarna.. men jag försöker tänka att de är bara under en sån kort tid innan de vänder och mysa får vi ju hinna med när vi blir gammla hahaha, , Jag kan vänta , för den somväntar på nått gott väntar aldrig för länge hihi-..

I dag dåhar theo vägrat sova tills nyss och aurora har nog hunit med att göra de mesta man inte får göra här hemma ,, typ rivit ut mammas smyckes skrin och göra sig fin med mammas alla smycken och fina spets troser runt halsen hahah när jag såg henne först så kunde jag inte göra nåtta annat än att skratta,, tills jag kom in i sovrumet och såg röran ,, åååå aurora sa jag lite högt och kollade på henne medans hon log och skuttade iväg göra nästa bus , hälla ut all nyponsoppa i hela vardagsrumet,, kladigt blev det...

men nu sover dom högt älskade små korvarna i sina sängar och jag ska njuta av en varm kopp te ..

xoxo laura

åå nej jag har inte glömt min hemligthet men den kommer jag berätta lite senare hehhe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0