theodor rullar till mage

då har lille korven blevit 5 månader och igår rullade han till mage för första gången , snacka om att jag hejade på när han låg och kämpa vid filten man ville lixsom dit och hjälpa till när han kämpade så men jag höll mina fingrar i styr och han rullade över helt själv,, åå va stollt man blir då , varje framsteg är ens mammas lycka tycker jag. .

igår kändes de som en lång dag, barnen var inte så griniga men jag kände mig väldigt ensam men de är vell så när man är mamma ledig och hemma med barnen hela dagarna, specelt när de är regnit väder men jag fixade de med lite mys och lek och bokläsning i auroras prinsess tält , de va väldigt uppskatat av barnen och mig bara mysa hela dagen trotts den långa dag känslan som jag hadde i magen..
Men i dag äör de bättre och solen tittar farm och vi ska hem till mormor :) wiiwiii

Många frågar mig om vi ska ha fler bran jag och stefan , vi brukar le och skratta lite lätt vi får vell se.. men nu ska jag jag berätta klart och tydligt... klart vi ska ha fler av underverken både han och jag är helt säkra på de men vi har inte bestämt än när och att båda är överäns om att vänta lite jag vill att min kropp ska få va normal ett tag till..
Men man längtar ju lite efter gravid magen och späningen om vem som ligger där i,, men den längtan efter tjocka magen och tankarna kan jag leva med ett tag till för jag vet att jag kommer få uppleva de igen :) 
Först får vi se hur de går för min lilla hemlighet jag har för er läsare som jag kommer avslöja inom några veckor

 xoxo laura


Kommentarer
Postat av: Nilla - Blogg and Babies

Va roligt att du också ska på mammagalan! Kommer bli skönt att få skämma bort sig för ett dygn :-)



Hoppas att ni har det jättebra!



// Nilla

2010-11-04 @ 12:49:42
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0