vakna nätter

Endel nätter undrar jag vad för fel gör jag,, han barar skriker och skriker och inget hjälper,, usch de har varit tre nätter nu och vi vet inte vad som är fel.
I natt var de lite bättre men inge höjdare och kvällarna är likadana massa skrik,, ibland kan de bli för mycke med det hjärskärnde skriket specelt när man är trött och uytmattad, tur man är två som delar ansvaret :)

I går hadde vi strömavbrott hela kvällen :) de va mysigt att bara krypa upp i soffan med tända ljus i hela huset och lyssna på vinden och vattendropparna de va länge sen de va så tyst i huset under den tiden ...

i dag är inget planerat och vi får se va de blir men vädret är ju inte de bässta så de blir vell att va inneoch mysa, pyssla och annat ...

hihih ååå i går gjorde jag nått tokigt får se hur de går med den saken åter kommer medmer info när jag vet hur de har gått ...

xoxo laura




Kommentarer
Postat av: Pillan

Det blir allt bättre, bara att härda ut och vara stark! ;-) Men jag förstår att det är jobbigt..



Nu blir jag nyfiken vad för spännande Laura kan ha hittat på!



*Ha det gott bland regndropparna,

kram P*

2010-11-03 @ 10:32:22
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0