TRASIG DATOR

förlåt för uppehållet men min jävla dator gav upp och vägrade att funka och den gick inte att rädda ,, men bliderna fick vi ut ,, tur var de ..

men nu inga dystra miner för jag fick en ny mini dator av min undrabara älskade man igår , en guldig liten sak med rosa fjärilar på , tillomed han som sålde datorn till stefan frågade ,, : deär vell en present till din tjej va !!?? hehhe Jag är alla fall jätte nöjd. .

Sensat tiden har varit ganska tuff har varit jätte trött och hängig men i dag känns det mycke bättre , fick hjälp igår avmin undrabara mamma med barnen så jag fick sova en stund och det gjorde underverk .. känner mig som en ny mäniska i dag,, på schemat i dag står de att vika in tvätt och storhandla , , sen allt annat som ingår i vardags sysslor , men dennna morgon var de tillomed roligtoch mysigt att gå upp och byta blöjor och gosa med barnen :) jaghar inte glömt förlossning berättelserna men dom har nu försvunit i den andra datorn så jag får sätta mig att skriva om dom .. men de kommer :)

xoxo laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0