i dag mamma

PUHh i dag är de bara en sånhär dag då allt står stilla fast man gör massor,, tillomed skrivandet till blogget känndes jobbigt nu ,, men i dag har jag allafall väldigt snälla och duktiga bran, aurora är nog trött eftersom hon vaknade i natt kl 4 med en läckand blöja och somnade inte om förs 6 i morse och vaknade efter 7 ..
TRÖTT är ett litet ord av vad jag är just nu , ibland är min största önskan att få sova , sova i massa timmar utan ett skrik men klart jag viste att de skulle ladrig nästan hända när jag saffade bran , och de är lugnt jag lider inte jag hinner sova när jag är 50+ hihi fast då har jag vell problem med blåsan istället och kan inte hålla tätt och får springa 10 gånger på en natt på toa med min tur hahaah ...
NEJ NI nu får jag åter gå att putsa fönster och byta en å annan bajs blöja och amma lite :) en seg dag i mitt mamma liv...


Kommentarer
Postat av: Nilla

Visst är det sjukt vad man kan längta efter att sova, när man fått en sömnlös natt :-) Jag är själv en nattuggla (helt utan att barnen är vakna) och sover fortfarande gärna hela förmiddagarna... men nu måste man ju upp med barnen, det är ganska bra det med, så man får lite gjort.



Hoppas att du har hunnit vila upp dig i helgen!

2010-09-13 @ 16:37:45
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0