då så

den mindre bra nyheten bara så där,, min kläning till galan blev fel med så nu fick jag panik var fan ska jag få tag på en lika fin och passande kläning för mig ,, men tur så har jag en mamma som tog barnen så jagfick åka ner till bröllopspaltset i degerfors och där hjälpte tjejerna mig med mitt jätte problem och jag hittade en helt underbar kläning och skor fården nästa vecka och då ska den sys in och upp så den sitter perfect på mig,,  jag kan nämna att det blev en helt annan slags klänning mot vad min första var.. men nöjdsom f a n är jag.. men jag har bestämt mig att hålla den lite hemlig men jag kommer ge en liten snbb blick på den för er innan galan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0