ojoj

jag van tävlingen om en Chubby cheeks skötväska ,, åå snacka om jag va förvånad när det ringde och en trevlig röst förklarade att jag hadde vunit,, jag ringde direkt till min kära syster som ska få denna underbar skötväska för det är hon värd.. jag kommer med glädje att ge bort den och säkert med en å annan tår i ögat haha jag är så känslig,, mitt i all´t när det ringde så va jag ute å jagade en liten flicka vid namnet aurora som hadde släppt ut lillebror på gården och hon sprang i vattenpölarna helt barfota i prinsesskläning hahah ,, men suckandet om denna händelse försvann snbbt och från att va en trött och sliten mamma som jag känner mig i dag blev jag en glad super mamma som fick ny energi av denna glada nyhet.. http://mammagala.se/nyheter.html kan ni se skötväskan jag vann till syster yster...

jag lovar snart ska disagnen upp... så snart ska denna trista blogg bli en juvlig het att vila ögona på...

love laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0