föråt

förlåt han inte me nått min kära man fylde 25 och alla planer för hans dag försvan för svärmor var med om en tarfikolycka och blev på körd av en lastbil när hon körde sin bil i en rondel,, men nu mår hon bra, tur det.. :)
Sen har min dator krånglat så jag har inte fått komma in på min blogg har bara fått upp ett fel medelnade ,fan, och nu har jag två jätte sjuka bran med högfeber och hosta,, och en väldigt väldigt trött mamma , , fan va trött ma kan va i bland,.. Men nått roligt då,, jooo jag har startat upp mitt lilla företag igen med hudvårdsprudukter från LR jag åter kommer med katalog och lite info om det när jag har tid att skriva för nu kalla domsmå på mamma ...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0