hemlighet 1

MISSFALL...

Inte en jätte hemlighet för vissa men deär ganska många som inte vet det.. jag fick missfall innan jag blev gravid med aurora, det va ganska jobbigt måste jag säga och undrarde mycke vad jag hadde gort fel,men jag vet att de är inget att göra åt när de händer och att det inte är ens fel.
men deva första gravideteten och man hadde så många känslor och förväntningar och så hände det , alla ens drömar om det barnen sprack, och sen blev man lite rädd att försöka igen för man ville inte att det skulle hända igen , men tur så gjorde det inte det,, men vissa dagar kan jag undra vem det skulle bli, hur han/hon skulle se ut ... men jag är nog inte själv att ha sånna tankar om barn man har förlorat, för mig är det mitt barn även i början fast det räknas som forster...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag kommer försöka spräcka en hemligehet varje dag men ibland kanske jag inte hinner eller så fegar jag ur heh men vi får så... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0