mycke att göra

förlåt jag har ganska fult upp,, barn som inte vill sova och fixa ny design till bloggen,, ska få provet sickat på disagnen i veckan sen,, har jag haft fullt upp att välja ut en underbar kläning till mamma bloggalan .. hihi de är så roligt,, de slutade med att den blir uppsydd i usa och sen sickad till mig så de tar ju ganska lång tid innan den kommer ,, men jag blir nöjd :) bilder kommer inom närmsta dagarna på modellen jag har valt... jag längtar redan för att få lite avkopling och gala i mig.. hihi skulle va kul att få lite nya andra mammor( vänner ) att prata med och ha kul med, för vänner kan man inte få för många av specelt när man inte har några hehe typ som jag...

 

nu kallar barnen med lite skrik ..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0