pussel

tänk att livet är ett pussel och bitarna ska passa hiop och bli en underbar bild i slutet men jag har tappat bort en eller två bitar, och en hel jäkla massa har inte hittat sin plats än,,
men jag har två bitar som är helt underbara , när jag fick dom små bitarna till mitt pussel så blev mitt liv mycke ljusare, jag kan aldrig ångra att jag tog imot denna känsla om dessa två bitar, och det vill jag inte heller för en sak är säker man kanske aldrig lyckas jämt eller får ihop sitt pussel till deperfecta bilden men varje bit har en betydelse och utan dessa två bitar skulle inte jag va den jag är i dag,,
Vissa bitar är är inte så roliga men dom finns ändå , vissa bitar är inte så viktiga men åter ska dom ändå finnas i pusslet och nu måste jag leta rätt på nogra sånna bitar och en viktig bit fattas i mitt pussel men jag kämpar att jag ska finna den.. för den biten är en del av mig,,




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



jag vet att de är lite ljupt men de är en början för nästa vecka, om ni ska förstå mig vad jag kommer skriva om så måste ni förstå hur jag ser på livet,, och att jag kämpar på med mitt liv trotts de förflutna,, och jag är glad för mina barn och hoppas att dom kan läsaom dessa saker närdom blir äldre för de jagkommer skriva om är inget jag pratar om, mina läppar är slutna om dom saker,, och jag tycker deär lättare att skriva om det än att tala omde,, annars skulle de ju inte va  hemligeter om jag skulle våga öppna munen och skrika ut det...


älskar aurora och theodor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0