regler för kommande hemlighets vecka

1. ni får ge komentarer men bara anonyma tack..

2. min kära och nära behöver inte prata med mig om det ni läser,, jag mår bra och har redan tagit genom de jobbiga i mitt liv själv och vill inte ha nåe hjälp eller tröst...

3. ni behöver inte säga att det är fel att jag avslöjar mig ,, de är mitt beslut och jag orkar inte bära på hemligheter längre... vill få ur mig allt ochkunna andas igen själv och gå vidare på min egna väg..

4. aceptera allt som har hänt för det har jag gjort, och allt har en menig ilivet även dåliga saker...

5. ACEPTERA REGLERNA TACK.....................'

jag ska ge er mitt förra liv och enkigen börja leva på nytt igen, jag ska skaka av mig allt gammalt och låta vinden få rycka tag i mig och blåsa mig vidare i livet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0