uhhh

på onsdag fyller min älskling(Stefan) år,, hmm undra va man ska hitta på för att det ska bli en specel dag,, och vad ska man köpa,, många tankar kring denna dag,, hur ska jag få det perfect.. men det ska gå i kärlekens tecken,, vist han är inte kräsen och skulle va hur nöjd som hels med ett långt basutbad och korv och makaroner hehe han är bara sån men jag vill ge det lilla extra, (altså inte sex haha ) ska jag försöka mig på mina matkunskaper som inte är så vassa eller ska jag satsa på en storpresent eller kanske båda, han blir ju ändå 25år.

de blir till att surfa runt litepå nätet och få ideer ,, kom gärna med förslag,,

ska påpeka att i vanliga inlägg ni vill komentera behöver ni inte va anonyma,,...









Kommentarer
Postat av: Johan Gustavsson

Det e tanken som räknas. Han kan nog inte få något finare än att få leva med dig :-)

2011-02-07 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0