auroras tankar

Att ha en lillebror är inte lätt han bara gapar och skriker i ett åå ungen gör mig galen vet du vad,
snart så flyttar jag.  Lillen ska ammas kramas klappas ,näsan är mammas hakan är pappas,
50 nallar i lurviga rader är ju mer än man pallar åå jag tror jag får spader.
Alla är gosinagar hela dagen söta små fossingar och pip i magen , ren i blöjan där ligger den lille ,å sen bajs i böljan och luktar illa jag tror jag mår illa.
Att ha en lillebror är inte lätt han bara gapar och skriker i ett åå ungen gör mig galen vet du vad,,
snart så flyttar jag. 
Men kan du fatta att nån som ä så besvärlig kan plötsligt skratta och va för härlig, han kramar kring mig och tycker att han är den goste ungen i hela värden ,  att ha en lillebror är inte lätt men ändå rar på nått sätt…




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint!

2011-01-25 @ 12:29:24
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hamnade här från mammabloggalans FBsida. Hur gamla är dina sötnosar?

2011-01-25 @ 13:48:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anna

Sötisar

2011-02-15 @ 21:41:29
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej jag råka komma på din sida när jag söker låten att ha en lillebror är inte lätt... kommer du ihåg vem de va som sjöng låten? Hittar den inte nånstans.

2012-01-27 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0