blod

japp jag går rakt på JAG HAR FÅTT MIN MENS... OJ va konstigt de kändes att ha mensvärk jag har inte haft mens sen jag blev gravid med aurora och de va ju över två år sen ,, men nu kan jag ju räkna mig till normal i kropp och vikt efter förlossningen ,, räknade nyss ut mitt bmi och fick 18 precis som jag har alltid legat på innan gravideteter och så..

:) och ett år äldre är jagnu 24 år wii många paket blev de,,
Av stefan och barnen fick jag en systemkamra
mamma å pappa fick jag nytt bäddset till mitt nya sovrum
syster yster smink och en sötte kopp :)
mormor och morfar fick jag bordslampor två jätte fina :)
svärmor en finhandu med mitt namnpå :)
Arja och kejo fick jag en fin aroma brännare,, åå den luktar jätte gott
kusin med familj fick jag flytljus...
sen fick jag lite annat smått och gott och pengar .. de va en lyckad dag och här ska fottas nu ...
Jajag får vell inte glöma att jag fick oxå ett helt komplet sovrum med nya möbler..

xoxox laura  love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0