de ska ju va vår

vafan ärdetta nu??? mera snö ne nu trorjag att jag dör jag villju ha VÅR... VÅR...
kan säga en sak allafall att ha körkort är jävligt gött,, bara kunna ta sig överalt fast jag är ju nog ingen hejare på att parkera, hehe men man kanju inte va bra på allt,, :P helt sjukt va bra barna somnade i går trotts sommar tid och nu passar det ju lite bättre eftersom theo vaknar halv sjuk nu under sommar tiden och inte halv sex som han gjorde förut,,

Nått som inte alls hör hit är att jag ska på arbetsinterjuv snart , men jag åter kommermd fler ditaljer å hur det gick.. men jag hoppas på detta jobb :) och så självklart hoppas jag att barna får plats hos dagmamman snart ..

ne nu skajag gå å få i mig litei magen ..   



min disagen kommer inom kort den strular lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0