hej alla

Nu är jag i norberg och har andra dagen av körlektioner och teori,, vakna nyss efter en bra natt,, fast det blev en sen kväll när jag satt framför datorn och pluggade teori.. jag ska banne mig klara detta körkort..

att köra bil går faktist mycke bättre än jag trodde och jag har redan börjatmed landsvägskörning och stads körning, och de går ju bra,, har ju inte krockat än hehe :P


nej jag får se hur mycke jag hinner blogga det ärganskamycke teori som jag ska hinna igenom i veckan pluss att jag har fullbokat med körletioner ..

men jag saknar barnen och stefan grymt mycke men dethinner jag knappt tänka på i detta tempo som jg har här nere... puss å hej


Kommentarer
Postat av: Pillan

Lycka till nu bruden, detta klarar du!



Hela familjen håller tummarna, KRAM!

2011-03-08 @ 09:03:55
URL: http://pillanbloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0