KÖRKORT

oj det blev vist inte mycke skrivet under mina två underbara veckor i Norberg ,,det kan man snacka intensivkurs i att ta körkort men nu är jag helt klar och får sätta mig i min egna fina biloch bruma iväg.. :)

Jag hadde två veckor som jag kommer minnas hela mitt liv träffade helt underbara mäniskor , ja ingen nämnd ingen glömd ( ja molly jag glömmer inte att nämna dig sötis) HEJ HEJ MOLLY..LOVE...
massa kärlek till mina underbara killar som jag träffade därborta oxå som peppade mig när man inte orkade mer vi blev ett underbart gängsom inte kommer tappa kontakten på länge hoppas jag .. :)

sen några ord till min lärare theres som vågade setta sig i en bil och låta mig köra hehe ja hon va helt underbar och jätte duktig tjej som lärde mig allt jag kan nu när jag sitter bakom ratten,, och hon ska massa tack att hon trodde på mig, och kämpade vidare med mig så jag lärde mkig änu mer,,
OCH JAG KAN HÖRA HENNE NÄR JAG NU SITTER SJÄLVI BILEN OM HUR HON SÄGER TILL OM HÖGEREGEL,DÖDAVINKELN OCH HITTA LUCKOR LAURA.. HEHE heh ..
jag kan helt enkelt rekomendera alla er andra som inte riktigt vågat tagit körkort att åka till http://www.trafikskolaninorberg.se/
ni kommer inte bara hem med ett körkort utan ett helt underbart minne för livet,, och jag kan lova om jag vågade åka så vågar du med..


Nu undrar ni säkert hur det va att va där utan barnen ,, vissa stunder ganska jobbigt men andra va det skönt att bara vara Laura och inte mamma Laura, och jag viste att dom hadde det bra med pappa här hemma .. :)


ne nu får jag återgå till mitt vanliga liv fast med ett KÖRKORT OCH EN EGEN BIL... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0