lämna barna

oj det är inte många dagar kvar tills jag ska åka ifrån min kära familj,, vist att man många gånger som mamma tycker det vore skönt att bara åka ifrån ´barna ett tag och bara få vara själv,så trodde jag inte att det skulle kännas så här svårt oj oj va jag inte längtar till att få säga hej då,, haha bara tanken ger mig tårar .. jag som gråter till o med när jag lämnar barna över en natt.. hur ska detta gå.. ???
Men jag har bestämt mig att jag ska tillåta mig att gråta men sen när jag är framme på skolan ska jag skaka av mig allt å bara sikta på körkortet,, och det ska bli kul att ta det och bevisa att jag klarar det oxå...

så från söndag kväll kommer min blogg handla om min väg att få köra själv i en bil.. så följ med mig på resan!!jag lovar att de kommer bli kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0