oj

hej alla ny blogg läsare ,, va roligt att de har blevit så många som har hittat till min blogg,, :)

usch vilken trött morgon de har varit och är än,, . Kan ju börja med natten aurora va ledsen men frågan är varför så de blev en hel del springande till henne medans theo sov första natten utan att äta eller dricka nått alls,, han har blevit så duktigt men vid kl fem ville han har välling och när han fick de somnade han om men dåvaknade aurora och vägrade sova nåe mer,, puhhhh va bara och hasa sig upp och se hlad ut,, men det glada lendet syndes noginte så väl men de brydde sig inte auroraom,, hon ville bara upp å se på tv,
Det är inte glamöröst att va mamma eller pappa i bland , just nu ser jag ut som sju svåra år fast jaga bara har varit mammai två haha vart ska detta sluta.. :P
Men hur mycke jag tycker de kan va jobbigt för stunden och bara vill längta mig bort nån annanstans bara vara själv och få SOVA .. så nu när det tillfälet kommer när jag ska ta körkort , (intesivkurs i två veckor långt borta från mina barn) så bävar jag om den söndag att lämna dom och inte se dom på ett tag,,usch.. det ärförsta gången sen aurora föddes som jag kommer va utan barnen mer än en natt,, har aldrig hänt innan .
Men jag vet att dom har det bra här med pappa (stefan) men bara att inte få karama om dom på kvällen eller se dom skratta usch va hemskt,, men jag tar ju körkort för de ska bli enkalare för oss att ta oss nånstans så de är ju för en bra sak,,, men jag kommer klara det fint fint,,och kanske jag hinner få bort mina påsar som sitter så fint under ögonen efter några nätters hel sömn .. thiii


be nu får jag ta å fixa frukost och väling till barnen ,, och försöka bli en mäniska för dagen ..




TRÖTTT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0