rensning och städning

i går rensade jag och städade i barnens rumme ller ja de är ju mest auroras rum än så länge ,, men de är tänkt att tehe ska få en del i rummet oxå :) tänka va mycke leksaker en två åring kan ha , jag plockade , sorterade och slängde trasiga saker mm och det tog aldrig slut,, men till sist så men de tog sin tid ,, plus att sortera upp alla hennes böcker som hon har hundra tals av kändes det som,, (har en dotter som älslkar böcker)
Men de är konstigt va man köper till sina barn och jag älskar att köpa ny saker kläder till dom,, specelt nu till aurora när hon blir så glad och kramar och pussar mig och säger,, älkar mamma,.... smällter....

är det bara jag som har överdrivet bortskämda ungar eller är alla föräldrar sånna ??

jag får skylla på mina föräldrar hehe jag va väldigt bortskämd när jag var barn , fick allt jag ville ha och får det än,, men så är det när man är en snäll flicka med underbara föräldrar,,, så jag vet inget annat än att va bortskämd och kommer ge mina barn samma som jag har fått.. med en krydda av massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0