förlåt men jag är så lycklig

de va ett tag sen nu ,, har haft fullt upp med mycke..
alla mår bra alla fall kan jag medela pluss att jag är tagad som f.a.n för mamma blogg galan (glöm inte att rösta) om inte på mig så rösta på nån annan för alla är lika värdiga vinnare och underbara mammor,, längtar att få träffa alla :) 

i helgen va vi på en spontan kryssning hela familjen med birka ,,oj va mysigt vi hadde och massa roliga stunder kan lova att vi har hittat på mycke sen vi fick barn med resor och utflykter men denna va nått specelt, hela familjen bara njöt och skrattade tillsamans ,, . många andra runtomkring oss kom fram och pratade med våra underbara barn och oss , vi utstrålade lycka och lugn och de smittade av sig till andra fick vi höra.. en stolt mamma va jag kanjag lova.. Jag kommer aldrig glömma denna resa,, men synd så blev det inga bilder vi bara njöt av lyckan ,, men jag kanske lägger upp lite filmer som vi filmade på båten.. 

nu tillbaka till vardagen. I dag blir det att hämta gala kläningen somär färdig sydd och börja gå in skorna .. är som ett barn på julafton nu det pirrar i magen för att få gå på gala :) ser jätte framimor att träffa min rumskamrat oxå .. lika kul att träffa ny personer. .  


Lycklig lycklig lyckligare laura skriver ut..................


Kommentarer
Postat av: josefin

Verkar som vi blev rumskompisar! Skoj! Vi ses på galan - hoppas dina söta barnen kryar på sig också!

2011-05-05 @ 23:18:50
URL: http://www.oskarochjosefin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0