hej alla nya..

de har droppat in nya läsare senaste dagarna,, skulle va kul att fåläsa era bloggar oxå så ni kan vell sicka in en komentar om vilka ni är om ni vill..

i natt va det theos tur att få börja hosta och må dåligt,, åå det gör ont i mig när jag ser hanns lilla kropp kämpa igenom en hostatack.. stackare han va så trött till slut att han bara låg i min famn helt lelös och hostade usch inge roligt att se ens barn va dåliga,, hoppas på en bättre natt för min familj i natt så jag kan få sova lite med så jag kanva lite pigg inför galan ,, haha annars kommer jag va som en zombi med jävligt snygg kläning ha

ne nu ska jag städa så jag slipper det i morgon ,, vill ju att mina barn och min käraman skaha fint här hemma när jag åker.. för i morgon har ja fult upp med frisör och andra saker som ska fixas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0