jävlar om man nu får säga så..

en dag kvar... RÖSTA för Faaaa... om intepå mig så på nån annan underbar mamma . . guu va jalängtar tills i morgon jag ska va så himla fin bara glänsa runt i min nya frisyr och min fina kläning :)
Är super duper nöjd med hårt som jag gjort inne på paus..   jag kan verkligen rekomendera den salongen till alla inte bara för man blir fin i håret utan man får en jätte skön paus från mamma livet och bara bli omhändertagen , helt under bara tjejer som jobbar där.. TACK....

ÅTER TILL VARDAGEN DÅ.. i dag kom aurora med låssas pengar och skrek .. : mamma mamma ora (aurora) shoppa mycke . och sen stoppade hon dom i blöjan och drog i värg med sin kundvagn hahah (undra vart hon har fått de ifrån , måste va från far sin ) hahaha
ne nu börjar det lukta bajs här , bäst att gör nått åt det ,, usch va hemskt det kan lukta om en sån liten , tillo med katterna flyr från lukten ..

!lycklig och jävligt jävla snygg mamma de är det jag !

åå ja det är jag på bilden..


Kommentarer
Postat av: josefin

Hejhej! Hoppas hemresan gick bra och att allt är fint nu!



Kram



/rumskompisen :)

2011-05-12 @ 09:59:29
URL: http://www.oskarochjosefin.se
Postat av: Micke

Hallå ja! ;)

2012-03-04 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0