sjuklingar

i natt va en jobbig natt meden sjuk och jätte hostig aurora som låg och hosta tills hon kräktes hela natten.. såi dag tar vi dt lugnt och hoppaspå att inte jag ska bli sjuk ,  de skulle inte va nåe vidare nu när det är gala om några dagar.. får se om jag får tid över i da så jag kan ta en sväng ner till stan å inhandla lite nytt smink och kläder :) en mamma måste ju oxå få va fin :P ne nu åter till hostiga och snoriga ungar ,, men trottshostan och kräket så hindras de inte för att hitta på bus.. men det är ju det som är underbart med barn dom gerju aldrig upp och fantasin flödar hela tiden för dom :)

mamma och sjuksyster och städare jag tänka va många jobb man kan hasamtidigt under en dag ,, hehehe


Kommentarer
Postat av: Nilla - Blogg and Babies

Håller tummarna för att du håller dig frisk så att vi ses på lördag!



Kramis ♥

2011-05-04 @ 17:00:29
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0